„Szkoła patrzenia" powstała dla osób pracujących z obrazami i patrzeniem m.in. w mediach, sztuce, edukacji, aktywizmie społecznym.

O PROJEKCIE →

Edukacja wizualna to działania pozwalające zauważyć, że rzeczywistości zależy od punktu widzenia.

EDUKACJA WIZUALNA →

Gdy już nauczymy się widzieć świat, wykonamy dopiero jeden z kroków do celu. Celem jest zmiana świata.

ostatnie zdanie książki Jak zobaczyć świat Nicholasa Mirzoeffa 

Publikacja

1. Oko

1.2 Królikokaczka

#Obrazki z komentarzem
1. Oko

1.7 Kalejdoskop

#Obrazki z komentarzem
1. Oko

1.10 Koń, jaki jest

#Obrazki z komentarzem
1. Oko

1.17 To nie jest fajka, René Magritte

#Obrazki z komentarzem
2. Selfie

2.6 Selfie-protest

#Obrazki z komentarzem
2. Selfie

2.10 Oscarowe selfie

#Obrazki z komentarzem
3. Seria(l)

3.5 Biegnący koń

#Obrazki z komentarzem
3. Seria(l)

3.8 Ujęcie i przeciwujęcie

#Obrazki z komentarzem
3. Seria(l)

3.10 „Shooting star”, Bogna Burska

#Obrazki z komentarzem
4. Krajobraz

4.3 „Widoki władzy”, Konrad Pustoła

#Obrazki z komentarzem
4. Krajobraz

4.11 „Lost Territories” Sputnik Photos

#Obrazki z komentarzem
5. Pomnik

5.5 Mały Powstaniec w Dzień Dziecka

#Obrazki z komentarzem
5. Pomnik

5.8 Pomnik księdza Jankowskiego

#Obrazki z komentarzem
5. Pomnik

5.12 „Pomnik chłopa”, Daniel Rycharski

#Obrazki z komentarzem
7. Mem

7.3 Sztuczne Fiołki

#Obrazki z komentarzem
7. Mem

7.7 Mem o „Szkole patrzenia”

#Obrazki z komentarzem
7. Mem

7.11 Przechwycone banery

#Obrazki z komentarzem
8. Monitoring

8.3 Panoptykon

#Obrazki z komentarzem
8. Monitoring

8.7 „9 eyes”, Jon Rafman

#Obrazki z komentarzem
8. Monitoring

8.8 Arabska wiosna

#Obrazki z komentarzem
8. Monitoring

8.19 ImageNet Roullette

#Obrazki z komentarzem
9. Transparent

9.2 „Konstytucja”, Luka Rayski

#Obrazki z komentarzem
9. Transparent

9.4 Archiwum Protestów Publicznych

#Obrazki z komentarzem
9. Transparent

9.8 „Baner” według Mary Lowndes

#Obrazki z komentarzem

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.